HTML

Offshore Cégalapítás

Svájci Cégalapítás

offshore okosan

Minden az adóoptimalizálásról, offshore cégekről, vagyonosodási vizsgálatról, adóparadicsomokról, külföldi rendszámú cégautókról, szóval amit csak tudnod kell arról, hogyan kell jól csinálni a törvényes adócsökkentést.

Külföldi Bankszámla

Friss topikok

UBS brand kampány eredményei

2010.09.16. 11:00 offshoreceg

A “UBS brand és történet” című cikk folytatása.

svajcicegalapitasinfo-ubs-brand-kampanyMarketing, újracsomagolás és szponzoráció az új UBS kampány központi elemei, amellyel a svájci óriásbank megtépázott hírnevét szeretnék helyreállítani, a fogadtatása egyszerre reménykeltő és szkeptikus, írja a swissinfo.ch.

A bank nem titkolt célja, hogy a jelenlegi fellendülésből profitáljanak, a pr kampány segítségével. D a kampány sikere attól függ, hogy mi rejtőzik a külcsín alatt.

A UBS becslések szerint ötven milliárd dollárnyi látványos veszteséget szenvedett a rossz üzletpolitika miatt és a gazdag ügyfelek elvándorlása még kétszáz milliárd svájci frankos bukást okozott.

Ráadásul az amerikai adócsalás botrány sárba taposta a UBS hírnevét, főleg Svájcban, ahol majdnem sikerült eltörölniük a banktitkot a fiaskó miatt.

Azonban a nyereséges évkezdet és az amerikai botrány megoldása új üzenetek közlésére ösztönözte a bankot.

A bocsánatkéréseket felváltotta a magabiztosság és az újimidzs az, hogy “nem pihenünk, míg “a világ bankja” nem lesz a UBS-ből.

Az üzenetet a média kampányban olyan nevekkel reklámozzák, mint Sir Edmund Hillary, Muhammad Ali, Neil Armstrong és Steve McQueen.

A berobbanó kampányt és a fiókok designjának újrarajzolását egy nagy Forma 1-es szponzorációs szerződés követte.

Az üzenetek lelket öntöttek a dolgozókba, de nem mindenkit győzött meg, hogy egy pr kampány elég lesz a jelenlegi és a potenciális ügyfelek meggyőzésére.

Közben a UBS régi marketing üzenetét (Ön & Mi) egy másik zürichi bank, a Hyposwiss kezdte el használni, illetve kihasználni.

“Soha nem lesz olyan, hogy Ön és mi. Mindig a pénzéről fog szólni”, áll a Hyposwiss reklámjában. Ez egyértelmű utalás a UBS imidzs problémáira.

A UBS-nek hosszú utat kell megtennie, mire újjáépítheti brandjét, áll a globális piackutató cég, a Reputation Institute felmérésben. A pénzügyi cégek sohasem örvendtek túlságosan jó hírnévnek, de UBS-t még Svájcban sem kedvelték túlságosan, korábban sem.

A Reputation Institute felméréseiben összsen 100 pontot lehet elérni olyan szempontok alapján, mint a társaságok termékei, irányítása, kapcsolatai a közösséggel, munkahelyi viszonyok és innováció.

80 pont kitűnő eredmény,60-69 közepes, de a UBS csak ötven pontot kapott a jövedelmező 2006-os és 2007-es években, idén év elején csak 23-at ért a cég reputációja.

Minden fontos hír a UBS bankról!

Szólj hozzá!

Címkék: svájci frank ubs adócsökkentés svájci bank svájci cégalapítás svájci bankszámla nyitás svájci cég

A bejegyzés trackback címe:

https://offshoreokosan.blog.hu/api/trackback/id/tr972299988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása